piątek, 23 maja 2014

10 Niesamowitych przygód Neli

Dzień dziecka tuż tuż, więc pokarzę wam co ostatnio wpadło mi w ręce!
Książka jest dla dzieci, ale moim zdaniem nie zaszkodzi jeśli przeczyta ją dorosły :-)
Mam szczęście, że moje siostrzenice są w szkolnym wieku i też bardzo lubią czytać (czasem muszą lubić ;-) Dzięki Nim mam możliwość przeczytać wiele fajnych książek dla dzieci i młodzieży, o których pewnie nie miałabym zielonego pojęcia.
Po lekturze "Pod Mocny Aniołem" Jerzego Pilcha, miło było wybrać się z małą Neli w podróż po wielu ciekawych krajach i zwiedzić cudowne miejsca, o których nie koniecznie miałam pojęcie.
Bardzo lubię podróżować, zwiedzać nowe miejsca, niestety finanse nie pozwalają na dalekie podróże.
Jak dla mnie świetna książka (nie tylko dla dzieci :-) Czyta się błyskawicznie! Napisana jest prostym, dziecięcym językiem. Dzieciaki mogą się z niej wiele nauczyć, poznać wiele przepięknych miejsc i zwierząt. Muszę przyznać, że ja sama dowiedziałam się z niej wielu ciekawych rzeczy.
Np. Wiecie jak rozróżnić słonia afrykańskiego od słonia azjatyckiego?


OPIS Z KSIĄŻKI

Cześć, nazywam się Nela i mam osiem lat. 
Gdy miałam pięć lat, zaczęłam podróżować po świecie i nagrywać filmy. Moim idolem jest Steve Irwin i pragnę zostać prezenterką podróżniczką. Byłam w wielu ciekawych krajach na różnych kontynentach. Na przykład w Afryce zwiedziłam Etiopię, Zanzibar, Tanzanię i Kenię. W Azji - Tajlandię, Kambodżę, Malezję, Indonezję i Filipiny. W Ameryce Południowej - Peru, Boliwię i Chile. Zapraszam cię w niezapomnianą podróż. Opowiem o pięknych miejscach, które poznałam, i o fascynujących zwierzętach, które zobaczyłam. 
Świat jest cudowny i możesz oczami wyobraźni podróżować ze mną oraz przeżywać wspaniałe przygody!







Na necie znalazłam: Wywiad z Nelą autorką książki.

3 komentarze:

  1. Oglądałam film z Nelą. Bardzo wciągający. Dziewczynka ma ciekawe spostrzeżenia i potrafi interesująco opowiadać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Książka zapowiada się ciekawie :):) narazie moja Natalka jest za malutka na takie książki :) narazie jesteśmy na etapie książek obrazkowych :)
    Co do pytania o słonie : indyjski mniejszy , ma mniejsze uszy, leśnu tryb życia . afrykański ma wklęsły grzbiet, indyjski ma 1 wyrostek chwytny na końcu trąby i więcej kopyt na kończynach tylnych :): (tyle pamietam ze studiów :) )

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj, nominowałam Ciebie do Liebster Award, zapraszam do siebie po więcej informacji :)
    Gorąco pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...