środa, 6 maja 2015

Wracam...

To nie tak, że mnie nie ma, że nic nie robię. Jestem, robię, maluję, czytam, sadzę, sieję, wychowuję i spaceruję (co dzień coraz więcej). Pozmieniało się "troszkę" w moim życiu prywatnym, dlatego ostatnio bardzo trudno było mi znaleźć czas na pisanie postów. Pomału przyzwyczajam się do "nowego", więc mam nadzieję, że teraz wygospodaruję trochę czasu. Odkąd zrobiło się ciepło większość czasu spędzamy na dworze, dlatego bardziej aktywna jestem na facebooku i instagramie.


Ostatnio czytam dużo więcej niż zwykle. Muszę nadrobić zaległości, bo upolowałam na fincie wiele ciekawych książek i nie mieszczę się już na półkach :-) Więc możecie się spodziewać kilku wpisów książkowych.

Żeby nie być gołosłowną i potwierdzić to, że nadal maluję i tworzę - na zdjęciu załapała się gwiazda - logo bloga :-) Gwiazda jest drewniana dość pokaźnych rozmiarów i pochodzi ze sklepu EKO-DECO. Gwiazdę pomalowałam na turkusowo, prrzetarłam boki świeczką, pomalowałam na biało, przetarłam boki papierem ściernym, a na koniec polakierowałam i gotowe :-)

4 komentarze:

  1. Hello from Spain: I really like. It is very interesting. Keep in touch.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gwiazda w otoczeniu książek prezentuje się znakomicie! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia w powrotach ;) Gwiazdka wygląda bardzo ciekawie z tym turkusem... Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Inspirujesz... przyda mi się taka gwiazdka na półce tylko bardziej w odcieniach biali, czerni i szarości... czas spełniać marzenia i zrobić (wreszcie) klasyczną sypialnię :))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...