czwartek, 7 maja 2015

Favorite links - 4/2015

Nadrabiam zaległości, dlatego dziś zestaw kwietniowych linków.


FAVORITE LINKS - KWIETNIOWE LINKI GODNE POLECENIA 4/2015

1. Ulubiona strona z przepisami mojej mamy. Zawsze, gdy pytam o jakiś przepis mamy, każe mi poszukać na stronie Pani Ewy. Żałuję, że dopiero teraz jej posłuchałam.
2. Sałatka z kaszą gryczaną i wędzonym kurczakiem - przepis.
3. Niesamowite prace Victora Nunesa
4. Kuracja z soku z brzozy przeprowadzona :-)
5. Przepisy na zdrowe zupy na wiosnę.
6. Orina Krajewska o ostatnich miesiącach życia swojej mamy - wzruszający artykuł.
7.  Uwielbiam cykl "Millenium" Stiega Larssona, ale nie wyobrażam sobie, że ktoś mógłby go kontynuować.
8. Od dawna męczę męża, żeby sam zrobił domek ogrodowy dla dzieci, dlatego wszystkie projekty realizacji przykuwają moją uwagę - tym razem wersja Doroty z "Baba ma dom"
9. Moje muzyczne odkrycie miesiąca: Sarsa "Naucz mnie" :-)


2 komentarze:

  1. Ciekawy post, pierwszy raz widzę o takiej tematyce tutaj :)
    Może sama coś podłapię z niego, szczególnie ciekawą mnie kulinaria :)
    Będę zaglądać częściej!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...