sobota, 28 lutego 2015

Favorite links 2/2015

Jak ten czas szybko leci...Mam wrażenie, że dopiero nowy rok się zaczął, a okazuje się że dwa miesiące mamy już za sobą.
Pod koniec stycznia rozpoczęłam nowy cykl postów - FAVORITE LINKS - nie byłam przekonana czy sama będę się stosować do swojego postanowienia, ale wygląda na to, że zaczyna wchodzić mi w nawyk zapisywanie linków właśnie na blogu, z czego się bardzo cieszę. Mam nadzieję, że teraz już nic mi nie umknie ;-)
A oto co wypatrzyłam w tym miesiącu:

favorite links, ulubione linki, linki godne polecenia, linki, linki 2015

FAVORITE LINKS - LUTOWE LINKI GODNE POLECENIA 2/2015

1. 10 dźwięków młodości, których nie da się zapomnieć.
2. 50 pomysłów na tło fotograficzne.
3. Fotografowanie - ABC Kompozycji - reguła trójpodziału.
4. Darmowe programy do projektowania wnętrz.
5. Jak dodać gadżet INSTAGRAM na bloga.
6. Zrób sobie mydło.
7. Blog z ziołowym posmakiem.
8. Paradyż, kolekcja płytek Amelia.
9. Wybielanie drewna - białe, ale nie do końca.
10. Starych mebli czar.
11. Czerwona cegła w kuchni i nie tylko - ależ pięknie!
12. Zrób sobie stempelek z gumki :-)
13. Jak zrobić samodzielnie klej do decoupage.

4 komentarze:

  1. Wybielanie drewna... Coś co lubię ;) Fajnie. że wrzucasz ciekawe linki. Dzięki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne linki. Zwłaszcza ten o renowacji. Mam starą, drewnianą walizkę sprzed wojny. Chyba przejdzie renowację.
    Zapraszam na candy na mój blog http://malutkie-marzenia.blogspot.com/2015/02/candy.html

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...