wtorek, 25 lutego 2014

Kolorowe kredki...w pudełeczku noszę!

Kolorowe kredki w pudełeczku noszę, 
kolorowe kredki bardzo lubią mnie!
Kolorowe kredki kiedy je poproszę,
namalują wszystko to, co chcę :-)

Drewniane pudełeczko na kredki pomalowałam farbami akrylowymi. Pokrywkę ozdobiłam za pomocą decoupagu. Serwetkę przykleiłam na klej za pomocą żelazka i polakierowałam. Napis to transfer wydruku z drukarki laserowej na klej do decoupagu.
Jak dla mnie efekt końcowy zadawalający, chociaż muszę przyznać, że ciężko było mi dobrać odpowiednią serwetkę w moich skromnych zasobach.
Niby mam ich już całkiem sporą kupkę, a jednak zawsze czegoś mi brak! Czy Wy też tak macie?





Pudełeczko to prezent na drugie urodziny dla mojej Kajeczki.



Pozdrawiam wszystkich zaglądających na bloga i witam nowych Obserwatorów!
 A na koniec zapraszam do zabawy w moim Urodzinowym CANDY!


12 komentarzy:

  1. Bardzo fajne pudełeczko, a z serwetkami też tak mam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ulala! Piekne pudełko :) Świetny napis z boku - czcionka dobrana idealnie :) A z serwetkami mam tak samo - zawsze czegoś brakuje :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja za to kupuje takie z których niewiele da się zrobić, nie mam "decoupagowego spojrzenia :) :) :) Pudełeczko wyszło Ci świetnie, ptaszki są przesłodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe i takie kolorowe , jak dla małych dzieciaczków, zresztą ja chyba też jestem takim dużym dzieckiem bo uwielbiam wszystko , co barwne , tęczowe, kolorowe...pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo mi sie podobaja Twoje prace - piekne i pomyslowe sa:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł i do tego w takiej pięknej oprawie :)
    Rozgoszczę się u Ciebie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. ale świetne to pudło na kredki :))

    pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Moim zdaniem pudełeczko wyszło pięknie, mimo tych skromnych zasobów serwetkowych.. Na pewno Kaja jest z niego zadowolona ;)

    Pozdrawiam,
    Piwonia.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne pudełko i piękna serwetka. Pozdrawiam ciepkutko i zapraszam do siebie http://decoupajage.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...