środa, 1 kwietnia 2015

Favorite links - 3/2015

Czas na podsumowanie ciekawych linków z marca. Zauważyłam, że z miesiąca na miesiąc coraz więcej ich mam. Weszło mi w nawyk zapisywanie wszystkiego tego co mnie zainteresuje w jednym miejscu, co mnie bardzo cieszy :-)
A w marcu wpadły mi w oko:

favorite links, ulubione linki, linki godne polecenia, linki, linki marzec2015

FAVORITE LINKS - MARCOWE LINKI GODNE POLECENIA 3/2015

1. Najsilniejszy naturalny antybiotyk.
2. Mniam: Zielone smoothie z pietruszką.
3. Własne stemple - DIY
4. Woski do drewna.
5. Jeśli spodobało ci się piosenka w radiu, a nie znasz tytułu to strona: WRadiu, Ci pomoże!
6.  http://klosinski.net/
7. Ależ przepiękna metamorfoza mieszkania w kamienicy.
8. Wianek z witek brzozowych.
9. http://www.lemonandlime.pl/
10. Na studiach po raz pierwszy zetknęłam się z gabionami wykorzystywanymi do umocnienia brzegów rzeki. Już wtedy bardzo mi się podobały, ale te wykorzystywane teraz w ogrodach podbiły moje serce ;-)
11. Przepiękny koszyczek z drutu. Niestety w tym roku raczej nie zdążę sobie takiego zrobić :-( 
12. Zakładanie działalności gospodarczej opisane prostym językiem :-)
13. Blog Agnieszki Maciąg - do tej nie miałam pojęcia o jego istnieniu niestety, ale nadrabiam, bo warto.
14. Bardzo lubię takie zestawienia:  25 Blogów, które obserwuję.
15. Świetny blog: STYLE DIGGER. Z niecierpliwością czekam na książkę autorki bloga.
16. Przepiękne zdjęcia MAKRO - gdyby ktoś chciał sobie powzdychać ;-)
17. Recenzja płyty Scarlet zespołu Lemon - bo wałkuję tytułową piosenką na okrągło :-)




-----------------------------

 Przypominam o trwającym do 4 kwietnia 2015r. Urodzinowym CANDY!

URODZINOWE CANDY

4 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...