piątek, 31 maja 2013

Kartka z okazji urodzin i imienin

Pojechała dziś karteczka urodzinowo-imieninowa do mojej Kochanej Siostrzyczki. 
Karteczka powstała z papieru z zestawu Magia Barw z Magicznej Kartki.
 Ostatnio coś bardzo kartkowo na moim blogu.
Jakoś tak wyszło, że nazbierało się okazji, a że karteczki dosyć szybko się robi...to robię :-)
I muszę przyznać, że robienie kartek wciągnęło mnie bardzo, podobnie jak decoupage!
Żałuję tylko, że moje piękne serwetki ciągle czekają, aż znajdę trochę więcej czasu i coś nimi ozdobię.







3 komentarze:

  1. Świetna karteczka! Cudnie wyglądają te kwadraciki z kwiatuszkami.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne! Wyglądają urzekająco! Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna. Też tak mam, że jak czegoś spróbuję to szybko się wciągam, ale czasem bywa tak, że więcej rzeczy kupię niż jestem wstanie zrobić;) hihi No niestety jak już coś mi się spodoba to często się skuszę i kupuję, a później musi swoje odleżeć i czekać...;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...