czwartek, 25 kwietnia 2013

Złapałam bakcyla ;-)

Jestem przerażona jak bardzo rękodzieło wciąga! 
Byłam dziś w Empiku i zahaczyłam o kącik Hand Made. Oczywiście musiałam coś kupić, chociaż obiecywałam sobie, że dopóki nie skończę ozdabiać tego co już mam, nic nowego nie kupię! 
Ale, że sezon komunijny już niedługo, a ja potrzebuję, aż dwie kartki - postanowiłam zrobić je sama. 
Aż się boję co z tego wyjdzie, zważywszy że moje zasoby w tym temacie są prawie żadne :-(
I właśnie dlatego kupiłam koperty i bazy pod kartki i kolorowy żel Stemperii i żebym mogła kupić jeszcze trochę wolnego czasu to może coś bym wymyśliła.



 

3 komentarze:

  1. Hehe - a wiesz, że ja nigdy nie miałam takiego żelu i w ogóle nie wiem do czego on jest :D
    Powodzenia życzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Ja też jeszcze nie wiem do czego mi się przyda ;-)

      Usuń
  2. Oj wiem coś o tym.Do empiku należy chodzić z grubą kasą.
    A rękodzieło wciąga mnie też ogromnie.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...